Produsele inscrise in certificatul de garantie se supun conditiilor de garantie mentionate mai jos, in conformitate cu prevederile cuprinse in art. 18-20 OG 21/1992, Legea 449/2003 si HG 394/1995, cu modificarile si completarile ulterioare.
Descarcare instructiuni de utilizare a modulului de garantii online.
Produsele returnate pentru solicitarea efectuarii garantiei trebuie sa fie insotite de copii dupa certificatul de garantie, factura fiscala, sa fie in ambalajul original si sa fie insotite de toate accesoriile cu care au fost achizitionate, precum si de o fisa din care sa reiasa defectul reclamat . In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate expeditorului asa cum au venit. Produsele cumparate sunt insotite de instructiuni de instalare, exploatare, utilizare si intretinere care trebuie respectate intocmai la instalarea si folosirea produsului.
Hard disk-urile externe Seagate si hard disk-urile de server Seagate beneficiaza de 5 ani garantie, din care primii 3 ani direct la ASBIS, iar urmatorii 2 ani prin aplicare pe site-ul www.seagate.com.
Datorita limitarilor tehnologice, nu sunt considerate defecte monitoarele sau ecranele de notebook care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardului de calitate international ISO 13406-2 clasa II. Conform acestui standard in general, ecran de calitate este un ecran cu maxim 3 pixeli defecti grupati si 5 imprastiati.Garantia si service-ul pentru produse marca Hewlett Packard (HP), Lenovo, Fujitsu, Acer, pentru LCD marca Samsung si AOC se fac direct la partenerii autorizati de service ai acestora. Lista acestora este disponibila pe site-urile producatorilor.
Produsele Dell ofera clientilor facilitati specifice, oferite de producator. In descrierea produsului de pe acest certificat veti gasi conditiile de garantie specifice pentru produsul Dell care il achizitionati. Conditia NBD presupune rezolvarea garantiei la sediul clientului, in a doua zi lucratoare dupa ce clientul a anuntat problema la numarul de telefon 0800 894 682; conditia CIS presupune rezolvarea garantiei de catre partenerul independent de service dupa ce clientul a anuntat problema la numarul de telefon 0800 894 682; conditia POW presupune rezolvare garantiei in termenul legal prin returnare la distribuitor.
Garantia acordata pentru acumulatorii de notebook marca Hewlett Packard (HP), Dell sau Lenovo este de 12 luni, iar pentru marca Acer garantia este de 3 luni. Termenul de garantie al produselor este specificat in coloana “Garantie“ din certificatul de garantie, avand ca moment de referinta data facturii.
DECLARATIE CONFORMITATE
Noi, ASBIS Romania SRL declaram pe propria raspundere ca produsele noastre respecta cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii si protectiei mediului, in conformitate cu prevederile HG 1022/2002 si HG 457/2003. De asemenea, declaram ca distribuim echipamente electrice si electronice respectand cerintele normativelor europene 72/23/EEC si 93/68/EEC, prevederile HG 992/2005 privind limitarea utilizării substantelor periculoase in echipamentele electrice si electronice si prevederile HG 448/2005 privind prevenirea producerii de deseuri de echipamente electrice si electronice.
Pentru varianta printabila faceti click aici >>
Cauzele care duc la pierderea garantiei pentru echipamentele achizitionate de catre beneficiar includ dar nu se limiteaza la:
- Defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare sau in medii cu praf, umezeala, expunerea la radiatii solare excesive sau schimbari de temperatura.
- Defectiuni datorate socurilor mecanice – carcase lovite sau ciobite, sau scurcircuitarilor electrice: componente electronice integrate de mica putere explodate, procesoare cu urme de supraincalzire sau fisuri drept urmare a instalarii improprii a cooler-ului, cu pini lipsa sau indoiti, taieturi ale cablajelor componentelor, cd-uri sparte in interiorul unitatii de cd-rom, lipsa unor piese ale echipamentelor parte integranta a acestora, uzura excesiva.
- Defectiuni provocate de fluctuatii ale tensiunii de alimentare – circuite si componente arse, de lipsa impamantarii la prizele cu care se alimenteaza echipamentele achizitionate, sau de utilizarea unor surse de tensiune necorespunzatoare.
- Defectiuni cauzate de interventiile si modificarile executate de catre persoane neautorizate de Asbis Romania
- Distrugerea sigiliilor de garantie aplicate de catre furnizor, distrugerea seriilor de fabricatie, precum si desigilarea echipamentelor.
Asbis Romania nu isi asuma nici un fel de raspundere pentru eventualele pierderi de informatii soft ce pot surveni din cauza unor defectiuni hardware drept pentru care recomandam salvarea periodica a datelor pe suport extern.
Utilizarea de software nelicentiat sau din surse neautorizate este ilegala iar nefunctionarea sau functionarea necorespunzatoare a acestora cade exclusiv in raspunderea utilizatorului si nu face obiectul garantiei sistemului.