#echipaVAD – Obiective mari, pași mari



Într-o epocă în care vorbim tot mai mult despre AI și automatizare, știm bine care le sunt avantajele și limitările. Și știm bine de ce, întotdeauna, în spatele unei soluții eficiente, e nevoie de o echipă de specialiști la fel de eficientă – colegii noștri din #echipaVAD.

Pentru cerințele complexe ale clienților noștri, pentru nevoile lor într-o evoluție permanentă, soluția ideală îmbină tool-uri de ultimă oră cu profesionalism, inteligență, viziune de ansamblu, empatie și creativitate. În cele ce urmează, veți afla mai multe despre echipa noastră dedicată distribuției cu valoare adăugată, iar în curând veți face cunoștință cu fiecare membru al acesteia. Poate printre ei se numără viitorii parteneri de afaceri.

De ce este importantă #echipaVAD și cum vă poate ajuta?

1. #echipaVAD este în contact constant, atât cu furnizorii și partenerii. Ea cunoaște foarte bine piața locală, dar și calendarele de lansări ale marilor vendori și, astfel, poate face recomandări de produse, în funcție de necesarul real al clienților. Specialiștii noștri interni, responsabili pentru fiecare brand pe care îl distribuim, oferă echipei VAD perspective generale asupra pieței, date, feedback iar acest lucru îi poate ghida mai bine în conturarea de propuneri și soluții pentru clienți, pentru că nu întotdeauna business-urile de tipul B2C au acces la astfel de informații.

2. #echipaVAD, susținută de specialiștii de brand, cunoaște produsele ca în palmă: ce pot face, cum funcționează, cum se pot integra, cum se pot valorifica în modul cel mai eficient funcțiile și caracteristicile pe care le oferă. Din acest motiv, tot ce trebuie să faceți este să spuneți ce nevoi aveți, iar echipa va veni cu o propunere unică, potrivită pentru afacerea voastră.

3. #echipaVAD poate acționa ca o casă de software, care poate facilita dezvoltarea diverselor produse. De la software-as-a-service (SaaS), platform-as-a-service (PaaS) sau o infrastructură inovatoare complet nouă, care folosește noile tehnologii.

#echipaVAD – pe scurt

Adrian Netu, VAD Strategic Partnership Development Manager & Sales Lead, pune pasiune în tot ceea ce face.
Ana Maria Șugaru, Key Account Manager, apreciază cel mai mult la colegi și clienți sinceritatea și deschiderea.
Constantin Cristian Bunescu, Key Account Manager, își adoră meseria.
Sorin Popa, Key Account Manager, crede că tehnologia ne poate îmbunătăți existența, dar trebuie folosită cu măsură, pentru un echilibru interior.

Săptămâna viitoare vă vom face cunoștință cu Adrian Netu, team leader-ul #echipeiVAD și vom afla împreună care este acel quelque chose care l-a ajutat să formeze #echipaVAD.