Comparație servicii - Client





































Comparație servicii - Enterprise














































1. Repararea Onsite nu este disponibilă pentru anumite produse Venue, Chromebook și Rugged Latitude.
2. SupportAssist este disponibil pentru echipamente mobile cu Windows 10. Nu este disponibil pentru Windows RT, Android și Google Chrome. Suportul predictiv este disponibil numai pentru hard-drive-uri și baterii.
3. Păstrarea hard-drive-urilor nu se realizează în cazul tabletelor Chromebook și Venue, cu excepția Venue 11 Pro.
4. Disponibil pentru minim 1000 de sisteme ProSupport Plus.
Next-Business-Day (NBD) se referă la timpul în care va ajunge un tehnician pentru realizarea fizică a reparației. În cazul în care sesizarea este transmisă prea târziu, este posibil ca aceasta nu va fi procesată în aceeași zi și nu se va acționa până în ziua următoare.
Garanția de bază de tip NBD nu înseamnă în mod automat că un tehnician va fi disponibil pentru a repara tot ceea ce este necesar. În cazul în care este necesară prezența întotdeauna a unui tehnician de service, este necesară contractarea unui serviciu de tip ProSupport.


Comparație servicii - Consumer





































1. În zona EMEA, suportul în afara orelor de program este numai în limba engleză.
2. Diferă în funcție de țară/limbă
3. Service-ul Onsite după diagnoza de la distanță: prin diagnoza de la distanță, făcută online sau prin telefon de către un tehnician, se determină cauza problemei. Un tehnician va venit sau piesa de schimb va fi expediată, daca este necesar, ca urmare a diagnozei online sau prin telefon. Depinde de disponibilitatea pieselor, de restricții geografice și de termenii contractului de service. Pentru detalii vizitati Dell.com/service contracts. Service-ul Onsite nu este disponibil pentru produsele Alienware Alpha.
4. SupportAssist nu este disponibil pentru toate produsele, inclusiv pentru sistemele cu Ubuntu și Steam.
 

Informațiile in această pagină sunt preluate din site-ul Dell Corporation și sunt valabile la data realizării acesteia.
Pentru informații detaliate și actuale, vizitați secțiunea Servicii de garanţie şi asistenţă din site-ul www.dell.com pentru România

Firmele revânzătoare care doresc mai multe informații despre serviciile Dell se pot adresa către ASBIS Romania, distribuitor autorizat Dell EMC, la adresa dell@asbis.ro.


Contacte suport tehnic Dell