Sorin Popa – Key Account Manager în #echipaVAD

#echipaVAD este completată de Sorin Popa – Key Account Manager cu experiență în cadrul ASBIS Romania, pe care astăzi avem ocazia să-l cunoaștem mai bine:

Care considerați că este cea mai mare realizare profesională?

Pentru mine, mai important decât împlinirile propriu zise e entuziasmul cu care ajungi la ele. Energia pe care o simți parcurgând drumul către succes. Iar realizarea cea mai de preț este, desigur, ca pentru orice bun profesionist în vânzări, mulțumirea clientului atunci când produsele oferite de tine îi satisfac nevoile.

Ce v-a atras către o carieră în vânzări? Ce v-a atras către ASBIS?

Vânzările fac parte din viața cotidiană, fiecare dintre noi încearcă să vândă câte ceva, totul e ca orice vânzare, orice schimb să fie echitabil de ambele părți. Dacă toți ieșim mulțumiți dintr-o tranzacție, vom continua să comunicăm, vom continua să colaborăm.
La ASBIS, m-au atras anvergura și potențialul de dezvoltare. ASBIS e o companie multinațională, cu o mare influență pe piața de distribuție, mai ales în partea de sud-est a Europei, cu mărci prestigioase și oferte atractive. E un mediu excelent pentru un om de vânzări.

Care este trăsătura de caracter care vă definește?

Nu ar fi doar una, cred că ar fi mai multe trăsături definitorii pentru mine - calmul, creativitatea, corectitudinea și onestitatea.

Ce anume vă place cel mai mult la jobul dumneavoastră?

Îmi place când, prin soluțiile și produsele pe care le prezint și le vând, pot face oamenii fericiți.

Ce superputere v-ar plăcea cel mai mult să aveți?

Mi-ar plăcea să pot citi gândurile oamenilor.

Care vă este obiectivul profesional principal în 2022?

Obiectivul principal ar fi să reușesc să câștig încrederea partenerilor în proiecte.

Ce s-a schimbat cel mai mult în viața dvs profesională față de 2019?

Faptul că acum avem o întreagă echipă VAD, cu experiență în lucrul cu clienți mari și cu o abordare de vânzare consultativă, inteligentă, care poate aduce beneficii mari atât firmei, cât și clienților.

Ce prețuiți cel mai mult la colegi? Dar la clienți?

La colegi apreciez flexibilitatea, deschiderea de a ne ajuta reciproc, iar la clienți apreciez răbdarea de a găsi soluții reciproc avantajoase.

Pe scurt, cum vedeți impactul pozitiv al tehnologiei în viețile noastre profesionale?

Tehnologia ne poate îmbunătăți existența, ne poate satisface multe nevoi, ne ajută să câștigăm timp, permițându-ne să accesăm informațiile mult mai ușor, dar trebuie folosită cu măsură, pentru un bun echilibru interior.

Care este motto-ul dvs.?

Viața nu înseamnă neapărat să găsești un adăpost în timpul furtunii…ci să înveți să dansezi în ploaie.