Deveniti clientul nostru

Daca doriti sa deveniti clientul ASBIS Romania va rugam sa ne transmiteti un mesaj in pagina de contact, pentru a primi toate informatiile necesare inregistrarii.


Dell ProSupport vă ajută să vă protejați investiția în hardware.

Dell ProSupport vă oferă expertiza și tehnologia care să vă mențină sistemele conectate și productive, astfel încât dumneavoastră să vă puteți concentra pe ceea ce este cu adevărat important. Aveți la dispoziție asistență de tipul “how to” relativ la OS si alte aplicații software, alături de configurare antivirus, transfer date, backup și configurare rețea. Acest tip de suport este disponibil 24x7 și include service de tip Next-Business-Day Onsite precedata de diagnoza remote. Prin accesul rapid si direct la experți, pentru rezolvarea necesităților legate de echipamentele și aplicațiile dumneavoastră, minimizați întreruperile în funcționarea corespunzătoare a activității. Dell ProSupport este alături de dumneavoastră pentru întreg ciclul de viață al produsului, de la implementare și customizare până la optimizarea și rezolvarea problemelor.

      Află mai multe despre ProSupport



Bucurați-vă de avantajele serviciilor Dell ProSupport Plus

Atât dumneavoastră cât și colegii dumneavoastră aveți nevoie să vă simțiți în siguranță când este vorba de alegerea harware-ului. Utilizatorii voștri finali reprezintă o componentă importantă în implementarea strategiei firmei pe linie de IT și au nevoie de suport de calitate, de acces la experți, pentru a susține trendulul de evoluție a afacerii.

Echipa dumneavoastră de IT are la dispoziție un suport ce operează în cadrul unor medii de lucru diverse și aceasta poate stabili, împreună cu Dell, un context de lucru care să asigure o creștere mai accelerată și o inovare cu impact mai mare. Ei pot asigura, printre altele, că toți producătorii de software și de hardware conlucrează la rezolvarea problemelor ce decurg din complexitatea mediilor IT din zilele noastre.

ProSupport Plus include:

  • Acces prioritar, 24x7, la experți hardware și software
  • Reparații Next-Business-Day după diagnoza de la distanță
  • Monitorizare proactivă, detecție automată a problemelor, prevenirea defectelor, notificări și creare de cazuri prin intermediul SupportAssist
  • Reparații în cazul distrugerilor accidentale cauzate de fluctuații ale alimentării cu electricitate
  • Păstrarea unui hard-drive după schimbare, pentru a asigura siguranța datelor

      Află mai multe despre ProSupport Plus

 

Informațiile in această pagină sunt preluate din site-ul Dell Corporation și sunt valabile la data realizării acesteia.
Unele dintre specificațiile ProSupport și ProSupport Plus nu sunt disponibile la toate produsele.

Pentru informații detaliate și actuale, vizitați secțiunea despre servicii de garanţie şi asistenţă din site-ul Dell.

Firmele revânzâtoare care doresc să achiziționeze servicii Dell sau să primească mai multe informații despre acestea, se pot adresa către ASBIS Romania, distribuitor autorizat Dell EMC, la adresa dell@asbis.ro.
 

Contacte suport tehnic Dell