Scopul și obiectivele postului:

- Realizarea targetului de vânzări stabilit în conformitate cu politica de vânzări a firmei;

- Realizarea planului de vânzări prin vânzarea de produse / soluții IT către portofoliul de clienți alocat;

- Identificarea și atragerea de noi clienți. 

Descrierea sarcinilor / atribuțiilor / activităților postului:

- Prospectarea permanentă a pieței, în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor / soluțiilor IT în zona în care acționează;

- Prezentarea și promovarea directă a produselor și soluțiilor companiei;

- Realizarea și negocierea ofertelor comerciale cu prospecții și clienții;

- Urmărirea procesării comenzii;

- Urmărirea și încasarea comenzilor;

- Gestionarea unei bune relații cu clienții din portofoliul alocat;

- Asigurarea unui ciclu fluent al procesului de vânzare, prin buna colaborare cu departamentele Achiziții, Marketing, Logistică, Financiar - Contabilitate.

Cerințe:    

- Studii superioare finalizate;

- Minim 2-3 ani experiență în piața de distribuție IT;

- Cunoaștere a pieței de produse IT (Hardware/ Software);

- Cunoașterea limbii engleza - nivel mediu- avansat;

- Bune abilități de comunicare;

- Permis de conducere categoria B și minim 1 an experiență în traficul rutier, fără incidente.

Dacă vrei un rol în povestea ASBIS, scrie-ne pe adresa hr@asbis.ro