Deveniti clientul nostru

Daca doriti sa deveniti clientul ASBIS Romania va rugam sa ne transmiteti un mesaj in pagina de contact, pentru a primi toate informatiile necesare inregistrarii.


Bucurați-vă de avantajele serviciilor Dell ProSupport Plus

Atât dumneavoastră cât și colegii dumneavoastră aveți nevoie să vă simțiți în siguranță când este vorba de alegerea harware-ului. Utilizatorii voștri finali reprezintă o componentă importantă în implementarea strategiei firmei pe linie de IT și au nevoie de suport de calitate, de acces la experți, pentru a susține trendulul de evoluție a afacerii.

Echipa dumneavoastră de IT are la dispoziție un suport ce operează în cadrul unor medii de lucru diverse și aceasta poate stabili, împreună cu Dell, un context de lucru care să asigure o creștere mai accelerată și o inovare cu impact mai mare. Ei pot asigura, printre altele, că toți producătorii de software și de hardware conlucrează la rezolvarea problemelor ce decurg din complexitatea mediilor IT din zilele noastre.


ProSupport Plus oferă:

  • Acces prioritar, 24x7, la experți hardware și software
  • Reparații Next-Business-Day după diagnoza de la distanță
  • Monitorizare proactivă, detecție automată a problemelor, prevenirea defectelor, notificări și creare de cazuri prin intermediul SupportAssist
  • Reparații în cazul distrugerilor accidentale cauzate de fluctuații ale alimentării cu electricitate
  • Păstrarea unui hard-drive după schimbare, pentru a asigura siguranța datelor

Utilizați ProSupport Plus și Dell vă va ajuta cu monitorizarea proactivă a echipamentelor, pentru a asigura utilizarea lor în mod optim și funcționarea corespunzătoare în momentele de vârf.


Care sunt principalele avantaje ale ProSupport Plus ?

Resursă unică de expertiză pentru software și hardware

Dell asigură asistență rapidă la rezolvarea problemelor, prin intermediul unui expert, reducând astfel durata de downtime. Echipa Dell vă pune la dispoziție o expertiză largă și aprofundată, atât în hardware cât și în software, care asigură o rezolvare a diverselor tipuri de incidente.




Suport automatizat, proactiv și predictiv, prin intermediul Support Assist

Această caracteristică permite monitorizarea și crearea în mod automat a cazurilor, pentru reducerea timpului de rezolvare a incidentelor și îmbunătățirea, astfel, a productivitații. Dell permite firmelor să funcționeze la performanța maximă.

Analiza predictivă pentru prevenirea defectelor este valabilă numai pentru hard-discuri și baterii.














Reparații în cazul distrugerilor accidentale

Repararea în cazul variațiilor alimentării cu energie, a căderilor sau spike-urilor de curent, vă asigură un confort suplimentar. Aceasta vă ajută să reduceți cheltuielile adiționale în situațiile unor reparații neprevăzute și permite utilizatorilor din firmă să continue munca repede și în mod eficient.


Păstrarea hard-discului după reparație

Vă controlați hard-discurile și datele sensibile. Reduceți riscurile de expunere a informațiilor confidențiale sau a IP-urilor și respectați politicile interne și cerințele legislative specifice.

 

Informațiile in această pagină sunt preluate din site-ul Dell Corporation și sunt valabile la data realizării acesteia.
Unele dintre specificațiile ProSupport Plus nu sunt disponibile la toate produsele.

Pentru informații detaliate și actuale, vizitați secțiunea Servicii de garanţie şi asistenţă din site-ul www.dell.com pentru România

Firmele revânzătoare care doresc mai multe informații despre serviciile Dell se pot adresa către ASBIS Romania, distribuitor autorizat Dell EMC, la adresa dell@asbis.ro.


Contacte suport tehnic Dell