Deveniti clientul nostru

Daca doriti sa deveniti clientul ASBIS Romania va rugam sa ne transmiteti un mesaj in pagina de contact, pentru a primi toate informatiile necesare inregistrarii.


Dell ProSupport vă ajută să vă protejați investiția în hardware.

Dell ProSupport vă oferă expertiza și tehnologia care să vă mențină sistemele conectate și productive, astfel încât dumneavoastră să vă puteți concentra pe ceea ce este cu adevărat important. Aveți la dispoziție asistență de tipul “how to” relativ la OS si alte aplicații software, alături de configurare antivirus, transfer date, backup și configurare rețea. Acest tip de suport este disponibil 24x7 și include service de tip Next-Business-Day Onsite precedata de diagnoza remote. Prin accesul rapid si direct la experți, pentru rezolvarea necesităților legate de echipamentele și aplicațiile dumneavoastră, minimizați întreruperile în funcționarea corespunzătoare a activității. Dell ProSupport este alături de dumneavoastră pentru întreg ciclul de viață al produsului, de la implementare și customizare până la optimizarea și rezolvarea problemelor.
 

Timpul înseamnă bani. Utilizați Dell ProSupport pentru a economisi timp pentru afacerea dumneavoastră.

Într-un sondaj făcut recent în cadrul unui eșantion de clienți fideli ai ProSupport (dintre care mulți erau utilizatori ai serviciilor de support Dell de mai bine de 10 ani) a reieșit în mod clar, ca principalul motiv al utilizării acestui serviciu este acela că asigură economie de timp și bani. Fie că s-au folosit de experiența Dell prin intermediul telefonului, a Internetului, în persoană sau prin simpla utilizare a funcționalităților de tip self-service incorporate în ProSupport, utilizatorii au apreciat că acest serviciu este un element cheie în asigurarea unei funcționalități eficiente, fără sincope, a operațiunilor în zona IT, cu riscuri mai mici legate de posibile perioade de downtime.
 

Suport 24x7 pentru software și hardware

Puteți alege timpul de răspuns la solicitări care este cel mai potrivit pentru dumneavoastră. Indiferent că aveți probleme de hardware sau software, aveți la dispoziție un singur punct de contact cu experți, disponibili pentru dumneavoastră 24x7x365 sau onsite.

 


Informațille in această pagină sunt preluate din site-ul Dell Corporation și sunt valabile la data realizării acesteia.
Unele dintre specificațiile ProSupport și ProSupport Plus nu sunt disponibile la toate produsele.

Pentru informații detaliate și actuale, vizitați secțiunea Servicii de garanţie şi asistenţă din site-ul www.dell.com pentru România

Firmele revânzatoare care doresc mai multe informații despre serviciile Dell se pot adresa către ASBIS Romania, distribuitor autorizat Dell EMC, la adresa dell@asbis.ro.


Contacte suport tehnic Dell